Abd nin kara listeye aldıgı huawei Türkiyeyi merkez üstü yaptı. Ayriyetten ar-ge merkezide Türkiye de olacak.
kaynak: https://t24.com.tr/haber/turkiye-hua...su-oldu,822739 ve https://www.dw.com/tr/t%C3%BCrkiye-h...ldu/a-48851255
Türkiye Huawei nin bölgesel üstü oldu
31
●2.018
- 24-05-2019, 22:58:59Bende sadece şu kaynağı buldum.mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.dw.com/tr/t%C3%BCrkiye-h...ldu/a-48851255 - 24-05-2019, 22:59:05Haber eğer gerçekten A Haber kaynaklı bir haber değilse güzel işler olabilir.
)