Türkiye Huawei nin bölgesel üstü oldu
31
●2.018
- 24-05-2019, 23:04:14Gün gelecek ve bu ülke bölgesel lider olacak.WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güldüm. Ülkemizi seviyoruz, yanlış anladınız. Sadece şaşırtıcı bir haber olarak geldi. İyi geceler.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta Trump bu konuda bize de yaptırım uygulayabilir. Herşeyin hayırlısı