• 24-05-2019, 23:00:19
    #11
    Huawe-i Milliye
  • 24-05-2019, 23:01:22
    #12
    bu tutumdan dolayı umarım bizede bir ambargo gelmez Sonuçta Trump bu konuda bize de yaptırım uygulayabilir. Herşeyin hayırlısı
  • 24-05-2019, 23:01:36
    #13
    Gözü karalar gelmiş hemen kaynak A haber mi diye. Kaynak DW
  • 24-05-2019, 23:04:14
    #14
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım gerçektir.
    Bir kere de filler tepişirken ezilen biz olmayalım.
    Gün gelecek ve bu ülke bölgesel lider olacak.



    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözü karalar gelmiş hemen kaynak A haber mi diye. Kaynak DW
    Güldüm. Ülkemizi seviyoruz, yanlış anladınız. Sadece şaşırtıcı bir haber olarak geldi. İyi geceler.
  • 24-05-2019, 23:05:40
    #15
    iyi bir olay gibi görünüyor, umarım ters tepmez
  • 24-05-2019, 23:05:48
    #16
    Dw nin haberiymiş olursa çok iyi olur çok büyük Bi güç yani
  • 24-05-2019, 23:09:56
    #17
    Huawei yenilince bizde yenilmiş sayılırız.
  • 24-05-2019, 23:15:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Umarım Öyle Bir Şey Olur.