Türkiye Huawei nin bölgesel üstü oldu
31
●2.018
- 25-05-2019, 22:28:36Bu işin ucu bize nasıl dokunacak diye kara kara düşünürken birden ümitlenmeye başladım.
- 27-05-2019, 04:54:13Ben ekonomist değilim. iç dış mihrak diyerek siyasete de girmeyeceğim. Eskiden böyle polemiklere girerdim.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediklerine saygı duyuyorum. bizim orada bir söz vardır. "Ummadığın taş, yarar baş". Bir şeylerin olup olmadığını 1 yıl belki de 5 yıl sonra görüyoruz. Türkiye irana dönecek diyenler, Türkiye ile iran savaşla iran tarafında yer alırım diyor. Yine karşıdan aynı benzeri cevaplar geliyor elbette. Siyasette farklı cümleler kurmak artık standart bişey olur. Bu bizim ülkemizde de aynı yurtdışında da aynı. Tutup kanada siyasetiyle de bizim siyasetimizi bir tutmayalım. Tuzu kuru olmak kolay. Etrafımız o kadar düşmanla çevrilmişken bir de bir birimizle uğraşmayalım. Dost müttefiklere ihtiyacımız var gerçek müttefiklere.
Öyle Almanya, Amerika, İngiltere, Fransa, Ermenistan, Yunanistan vsvs. gibi ülkelerden dost olmayacağı gibi bunlardan medet uman ve bunların desteklediklerinden de medet umamayız.
Siyaseti bir kenara bırakıp ülkemiz için neler yapabiliriz peşine düşmeliyiz. Örneğin benim ne zamandır aklımda olan suda tarım ve yerli tohum projem var. Tohuma birşey olmaz koyarım küp içerisine gömerim
al sana proje. Ağaç dikerim al sana proje.
Oturduğumuz yerden yazmak kolay, ben şunu yaptım ama destek olmadılar diye sızlanacağına Vecihi gibi vazgeçme uçur tayyareyi
- 27-05-2019, 13:41:34Huawei bilmem ama senin bıyıklar bence üs olmalı, maşallah incirlik üssü gibilerMukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 27-05-2019, 13:59:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ülke olarak mazlumun yanında olmayı severiz. Yanındayız huawei
al sana proje. Ağaç dikerim al sana proje.
