Konu
Türkiye Huawei nin bölgesel üstü oldu
24-05-2019, 22:56:08
#1
Mukavemet
Abd nin kara listeye aldıgı huawei Türkiyeyi merkez üstü yaptı. Ayriyetten ar-ge merkezide Türkiye de olacak.
kaynak:
https://t24.com.tr/haber/turkiye-hua...su-oldu,822739
ve
https://www.dw.com/tr/t%C3%BCrkiye-h...ldu/a-48851255