Dünyada ki en büyük telekominikasyon firmalarından biri satış rakamları, çalışan sayıları gayet iyi. Ama herkes biliyor piyasanın en büyük yazılımları ios ve android. Yeni bir yazılımı hazırlamak insanlara kabullendirmek sorunsuzca hizmet verebilmek öyle kolay olmayacaktır. Biliyorsunuz belki nokia zamanın da android kullanmadı kendi yazılımı olan symbian kullandı. Sonra nemi oldu tarihin tozlu raflarındaki yerini aldı..