Bir zamanlar microsoft vardı hani şu teknoloji devi. Sonra sessiz biri geldi usul usul solladı sonra dünya devi oldu...

O sessiz Google biliyorsunuz. Halen dünya devi bunu da herkes biliyor. ama bazen koca baltayı küçük bir taş parçası kırar.

Apple şirketine tek kafa tutabilen ve pazar payı ile telefon sektörünün önde gelen bir firması yani sessiz.

Türkiye'yi halen çökmüş olarak görebilirsiniz fakat şu dolar hengamesi atlatılsa neler olacağını hep birlikte göreceğiz. Peşin hükümlü olmayın. Aselsanın telefon üretimini engelleyenler, devrim arabasının üretimini iptal edenler, iha ve siha'lara da itiraz ediyordu buna da itiraz edecekler.

Bazen sessiz olmak lazım.