Android ve IOS çıkmadan önce kimse bu yazılımları kullanmıyordu. Bu adamlar yeni yazılım çıkartmak çok riskli yapmayalım deseydi şuan bu konumlarda olamazlardı.

İnşallah bizim için en hayırlısı neyse o olur.