Konu
Türkiye Huawei nin bölgesel üstü oldu
25-05-2019, 13:20:31
#26
ASametYildirim
Android ve IOS çıkmadan önce kimse bu yazılımları kullanmıyordu. Bu adamlar yeni yazılım çıkartmak çok riskli yapmayalım deseydi şuan bu konumlarda olamazlardı.
İnşallah bizim için en hayırlısı neyse o olur.