• 23-05-2019, 23:53:21
    #28
    Henüz bende gitmedim ama askerde pcden knight online'a giren arkadaşlarımız vardı bulunduğun bölgenin rahatlığı ve komutanlarla olan muhabbetine bakıyor o iş bildiğim kadarıyla.
  • 24-05-2019, 13:00:52
    #29
    Arkadaşlar merak ettim bana zirt pirt emir verilmesinden hoşlanmıyorum rica edelerse genelde hep yaparım emir verilince sinirim bozuluyor ters tepki verebiliyorum askerdede büyük ihtimal olur askere gittik diyelim komutanlar kara dengi degil arkadaslarda öyle izne gelip veya oradayken ben bedelli yapicam diyip çıkabiliyor muyuz
  • 24-05-2019, 13:14:35
    #30
    Askeriyede kara net var sadece belirli sitelere girebilirsin. Yazıcı olursan yemek yemeye fırsat bulursan şükret. Zaten oraya gidince anlayacaksın, internet işlerin aklına bile gelmeyecek.

    Şimdiden hayırlı tezkereler



    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merak ettim bana zirt pirt emir verilmesinden hoşlanmıyorum rica edelerse genelde hep yaparım emir verilince sinirim bozuluyor ters tepki verebiliyorum askerdede büyük ihtimal olur askere gittik diyelim komutanlar kara dengi degil arkadaslarda öyle izne gelip veya oradayken ben bedelli yapicam diyip çıkabiliyor muyuz
    Bunu ciddi mi söylüyorsun yoksa makara mı kardeşim 😃 Orası askeriye, hiçbir iş emirsiz yapılmaz. Oraya gidince bana emir değil rica edin falan deme, yoksa bitmez askerliğin benden söylemesi.
  • 24-05-2019, 13:18:15
    #31
    Asker'de yazıcı olduğundan intranet (karanet, tsknet) gibi sistemi kullanıyorlar öyle internet sitelerine giriş yok "google" bile girmiyor yani anlayacağın, yazıcı olduğun zaman 2 saat bilgisayar başında oturmayı bırak Evrak dolaştıracağım diye komutanların peşinden gezmekten fırsatın bile olmayacak
  • 24-05-2019, 16:27:06
    #32
    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merak ettim bana zirt pirt emir verilmesinden hoşlanmıyorum rica edelerse genelde hep yaparım emir verilince sinirim bozuluyor ters tepki verebiliyorum askerdede büyük ihtimal olur askere gittik diyelim komutanlar kara dengi degil arkadaslarda öyle izne gelip veya oradayken ben bedelli yapicam diyip çıkabiliyor muyuz
    Ne dedin sen Ciddisin dimi
  • 24-05-2019, 16:28:21
    #33
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

    Not:İnstagram sayfalarım var.
    Yaklaşık 2 gün önce 6 aylık askerlik süremi tamamladım.
    Benim askerlik yaptığım yerde (Çorlu 5. Kolordu) telefona komutanlar göz yumuyordu ve akıllı telefon ( askeri dilde android ) kolayca kullanıyordum. Fakat bilgisayar konusunda düşündüğün gibi değil, KARANET ağı var yani normal internet sayfaları hiçbir şekilde açılmıyor sadece askeri ağ var işleri karanet üzerinden yürütüyorlar bilgin olsun. Ha ne yaparsın çarşı izninde haftada 1 internet cafeye gidersin veyahut hafta içi de komutanın iyiyse ihtiyaç çarşısına çıkar işlerini halledersin. Ama telefon kullanmak da öyle rahat değil, ben silahlık görevlisiydim kapalı alanda olduğum için rahatça kullanabiliyordum fakat görevi olmayan askerler anca akşam 5 den sonra rahatça kullanıyordu. Ve gün içinde çok yoruluyorlardı o yüzden 8 gibi 9 gibi uyuyorlardı.
    Soracağın başka bir şey olursa alıntılarsın dostum.
  • 24-05-2019, 16:33:01
    #34
    Unut o işleri unut imkansız. Anca böyle küçük bir karakola düşük komutanla aranı iyi yapacaksın anca.
  • 24-05-2019, 18:10:46
    #35
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeriyede kara net var sadece belirli sitelere girebilirsin. Yazıcı olursan yemek yemeye fırsat bulursan şükret. Zaten oraya gidince anlayacaksın, internet işlerin aklına bile gelmeyecek.

    Şimdiden hayırlı tezkereler





    Bunu ciddi mi söylüyorsun yoksa makara mı kardeşim 😃 Orası askeriye, hiçbir iş emirsiz yapılmaz. Oraya gidince bana emir değil rica edin falan deme, yoksa bitmez askerliğin benden söylemesi.
    Ciddiyim 😂 emir verir gibi konusmalar pek hoşuma gitmiyor verilirse zorundaysam onu yapmaya genelde ters cevap verip yaparim 😂
  • 24-05-2019, 18:17:05
    #36
    ilk 1 ay pek mümkün değil sonrasında komutanlarınıza yerinize bölüğünüze vs göre akıllı telefondan işlerinizi halledebilirsiniz. bilgisayar işini unutun ancak hafta sonları çarşı izninizde girebilirsiniz.