Askeriyede kara net var sadece belirli sitelere girebilirsin. Yazıcı olursan yemek yemeye fırsat bulursan şükret. Zaten oraya gidince anlayacaksın, internet işlerin aklına bile gelmeyecek.
Şimdiden hayırlı tezkereler
Bunu ciddi mi söylüyorsun yoksa makara mı kardeşim 😃 Orası askeriye, hiçbir iş emirsiz yapılmaz. Oraya gidince bana emir değil rica edin falan deme, yoksa bitmez askerliğin benden söylemesi.
Ciddiyim 😂 emir verir gibi konusmalar pek hoşuma gitmiyor verilirse zorundaysam onu yapmaya genelde ters cevap verip yaparim 😂