Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

Not:İnstagram sayfalarım var.
Yaklaşık 2 gün önce 6 aylık askerlik süremi tamamladım.
Benim askerlik yaptığım yerde (Çorlu 5. Kolordu) telefona komutanlar göz yumuyordu ve akıllı telefon ( askeri dilde android ) kolayca kullanıyordum. Fakat bilgisayar konusunda düşündüğün gibi değil, KARANET ağı var yani normal internet sayfaları hiçbir şekilde açılmıyor sadece askeri ağ var işleri karanet üzerinden yürütüyorlar bilgin olsun. Ha ne yaparsın çarşı izninde haftada 1 internet cafeye gidersin veyahut hafta içi de komutanın iyiyse ihtiyaç çarşısına çıkar işlerini halledersin. Ama telefon kullanmak da öyle rahat değil, ben silahlık görevlisiydim kapalı alanda olduğum için rahatça kullanabiliyordum fakat görevi olmayan askerler anca akşam 5 den sonra rahatça kullanıyordu. Ve gün içinde çok yoruluyorlardı o yüzden 8 gibi 9 gibi uyuyorlardı.
Soracağın başka bir şey olursa alıntılarsın dostum.