Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.
Not:İnstagram sayfalarım var.
Askere giderken internet işleri bırakılır mı?
36
●1.497
- 23-05-2019, 21:52:59Hayır, aksine daha verimli bir şekilde çalışılır.
- 23-05-2019, 21:55:15Değişir aslında bu. Çarşı izniniz varsa hafta sonları internet cafede işlerinizi kontrol edebilirsiniz,
Diyelim ki çarşı izni olmayan bir yere düştü askerliğiniz ( benim gibi Tunceli
) yazıcı dahi olsanız kimi yerlerde internet olmuyor bilgisayarlarda. Zaten yaptığınız şeyler excel ile genelde. internet gerektirmeyen işler,
Diyelim ki internetiniz de var ama askeriyenin kendi sistemleri olduğu için çok kısıtlı erişim ile hiç bir işinizi yapacak olanak olacağını sanmıyorum.
Benim zamanımda telefon yasaktı ama şimdi akıllı telefon harici sanırım serbest öyle duydum. Tamamen birliğinize , komutanlarınıza , üst devrelerinize göre değişir durum.
Ben 15 ay internet yüzü görmedim
- 23-05-2019, 21:59:22Üyeliği durdurulduTakipteyim Allahın izni ile yakında bende gidiyorum. Umarım 6 ay işi sabitlenir
- 23-05-2019, 22:01:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnternet işlerini pek düşüneceğini sanmıyorum.bir arkadaş var askere gittiğinden beri olduğu gibi bırakmış sitesini hem de o 12 ay filan yapıyordu sanırım siteye o günden beri hiç konu girilmemiş ama halen aynı kelimelerde yerinde bir düşmede yaşamadı.sende öylece bırak son güncellemeleri yapıp cache kullanıyorsan ayarlarını yap ki şişme durumları yaşanmasın onun dışında bir sorun olacağını sanmam otomatik güncelleme vs onlarıda kapat.
) yazıcı dahi olsanız kimi yerlerde internet olmuyor bilgisayarlarda. Zaten yaptığınız şeyler excel ile genelde. internet gerektirmeyen işler,