Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.
Not:İnstagram sayfalarım var.