Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İnternet işlerini pek düşüneceğini sanmıyorum.bir arkadaş var askere gittiğinden beri olduğu gibi bırakmış sitesini hem de o 12 ay filan yapıyordu sanırım siteye o günden beri hiç konu girilmemiş ama halen aynı kelimelerde yerinde bir düşmede yaşamadı.sende öylece bırak son güncellemeleri yapıp cache kullanıyorsan ayarlarını yap ki şişme durumları yaşanmasın onun dışında bir sorun olacağını sanmam otomatik güncelleme vs onlarıda kapat.