• 23-05-2019, 22:16:43
    #19
    bana sorarsan askerlik bu tarz işleri-bağımlılıkları bırakmak, hayatına bir reset atman için bir fırsat. döndüğünde daha iyi olmalı. olmuyorsa sebebi askerlik değildir bence..
  • 23-05-2019, 22:17:09
    #20
    Kardeş orası askerlik, bolca vaktin olacağını mı sanıyorsun?
  • 23-05-2019, 22:18:02
    #21
    Hocam bende askerim düşecegin yere baglı hersey iki ay kullanamazsın sonrasında ortama alışır ve kullanırsın sorun olmaz düşecegin yer önmli yani
  • 23-05-2019, 22:18:41
    #22
    Barloa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana sorarsan askerlik bu tarz işleri-bağımlılıkları bırakmak, hayatına bir reset atman için bir fırsat. döndüğünde daha iyi olmalı. olmuyorsa sebebi askerlik değildir bence..
    Hocam para kazanıyoruz sonuçta bağımlılık ayrı bir şey.
  • 23-05-2019, 22:19:57
    #23
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para kazanıyoruz sonuçta bağımlılık ayrı bir şey.
    bana devredin hocam
  • 23-05-2019, 22:21:49
    #24
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para kazanıyoruz sonuçta bağımlılık ayrı bir şey.
    demek ki yeterince kazanamıyorsun. o kadar önemli ise iş bedelli yap kazancınla. bir iş yerinde çalışan için de aynı şey geçerli. yağtığın iş bazı şeyleri karşılamıyorsa veya döndüğünde seni bekleyen bir iş olmayacaksa zaten olmasın. bazı şeyleri sorgulama fırsatı işte. herşeyin hayırlısı tabi...
  • 23-05-2019, 22:58:32
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Instagram hesaplarınız var ise hocam onlarla ilgilenmek lazım demektir bu durumda bir yakınınıza bırakmalısınız bence hesapları askerde ilgilenemezsiniz.
  • 23-05-2019, 23:02:40
    #26
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

    Not:İnstagram sayfalarım var.
    Acemi birliğinden sonra gittiğin usta birliğindeki devrecilik durumuna göre akıllı telefon sokarak yaparsın. (Yasak yakalatırsan askerliğin uzar). Bir de çarşı izinlerinde internet kafeden bakarsın tabi çarşıya çıktığında bakmak istersen
  • 23-05-2019, 23:15:41
    #27
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

    Not:İnstagram sayfalarım var.
    Oradaki pc ler kapalı ağ sistemi kullanır.
    Bu sebepten genel ağa giriş yapamaz.
    Orada uyumak için zaman arayacaksın.
    İş vs için zamanın kalmaz.