Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

Not:İnstagram sayfalarım var.
Oradaki pc ler kapalı ağ sistemi kullanır.
Bu sebepten genel ağa giriş yapamaz.
Orada uyumak için zaman arayacaksın.
İş vs için zamanın kalmaz.