Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, askerlik 6 aya düştü biliyorsunuz.Benimde askere gidesim var fakat internet işleri ile ilgileniyorum.Şimdi askerde hiç bir şekilde telefon ve bilgisayar izni yok mu?Yazıcı filan olsam yinede internet işlerini oradan devam ettiremez miyim?Günde 1 2 saat pc otursam bile yeter benim için.

Not:İnstagram sayfalarım var.
Acemi birliğinden sonra gittiğin usta birliğindeki devrecilik durumuna göre akıllı telefon sokarak yaparsın. (Yasak yakalatırsan askerliğin uzar). Bir de çarşı izinlerinde internet kafeden bakarsın tabi çarşıya çıktığında bakmak istersen