Askeriyede kara net var sadece belirli sitelere girebilirsin. Yazıcı olursan yemek yemeye fırsat bulursan şükret. Zaten oraya gidince anlayacaksın, internet işlerin aklına bile gelmeyecek.

Şimdiden hayırlı tezkereler



ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merak ettim bana zirt pirt emir verilmesinden hoşlanmıyorum rica edelerse genelde hep yaparım emir verilince sinirim bozuluyor ters tepki verebiliyorum askerdede büyük ihtimal olur askere gittik diyelim komutanlar kara dengi degil arkadaslarda öyle izne gelip veya oradayken ben bedelli yapicam diyip çıkabiliyor muyuz
Bunu ciddi mi söylüyorsun yoksa makara mı kardeşim 😃 Orası askeriye, hiçbir iş emirsiz yapılmaz. Oraya gidince bana emir değil rica edin falan deme, yoksa bitmez askerliğin benden söylemesi.