Asker'de yazıcı olduğundan intranet (karanet, tsknet) gibi sistemi kullanıyorlar öyle internet sitelerine giriş yok "google" bile girmiyor yani anlayacağın, yazıcı olduğun zaman 2 saat bilgisayar başında oturmayı bırak

Evrak dolaştıracağım diye komutanların peşinden gezmekten fırsatın bile olmayacak