Ufak bir ameliyat oldum ağrım var
10
●326
- 05-04-2019, 23:39:55olabilir hocam 1 hafta bile sürebilir bünyeden bünyeye değişiyor benim ameliyatlarımda hiç ağrı olmuyor ağırlarda bile.blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2019, 23:42:39ameliyat esnasında bendede sorun yoktu ağrısız geçti ama ağrı kesici içmediğim zamanlar çok ağrım oluyorCtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2019, 23:43:53korkma kardeşim hiç sorun değil bekle 1-2 gün daha geçmezse tekrar doktoruna başvur ağrı kesici içme ağrı kesici yaraların iyileşme sürecini uzatır.blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2019, 23:44:57Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru dalış yapıyor.
- 05-04-2019, 23:45:18ya zaten nerden bulaştı şu tırnak batması lanet birşey bu sürekli ağrısı canını sıkıyor adamınCtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileri seviye ise sanmıyorum benim 2 taraf ete doğruydu ameliyat oldum işteBiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2019, 23:59:58bazen yere indiriyorum azalıyor bazen yüksekte tutuyorum değişik bir süreçteyim sabırCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
