• 05-04-2019, 23:37:17
    #1
    tırnak batmasından dolayı tırnak yatağı revizyonu denilen tedavi uygulandı çariamba günü sabah 9 30da işlem bitmişti doktor 1 2 güne ağrın kalmaz dedi ama halâ ağrım var normal midir?
  • 05-04-2019, 23:39:55
    #2
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tırnak batmasından dolayı tırnak yatağı revizyonu denilen tedavi uygulandı çariamba günü sabah 9 30da işlem bitmişti doktor 1 2 güne ağrın kalmaz dedi ama halâ ağrım var normal midir?
    olabilir hocam 1 hafta bile sürebilir bünyeden bünyeye değişiyor benim ameliyatlarımda hiç ağrı olmuyor ağırlarda bile.
  • 05-04-2019, 23:42:39
    #3
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olabilir hocam 1 hafta bile sürebilir bünyeden bünyeye değişiyor benim ameliyatlarımda hiç ağrı olmuyor ağırlarda bile.
    ameliyat esnasında bendede sorun yoktu ağrısız geçti ama ağrı kesici içmediğim zamanlar çok ağrım oluyor
  • 05-04-2019, 23:43:53
    #4
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ameliyat esnasında bendede sorun yoktu ağrısız geçti ama ağrı kesici içmediğim zamanlar çok ağrım oluyor
    korkma kardeşim hiç sorun değil bekle 1-2 gün daha geçmezse tekrar doktoruna başvur ağrı kesici içme ağrı kesici yaraların iyileşme sürecini uzatır.
  • 05-04-2019, 23:44:57
    #5
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tırnak batmasından dolayı.......
    Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?

    Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru dalış yapıyor.
  • 05-04-2019, 23:45:18
    #6
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkma kardeşim hiç sorun değil bekle 1-2 gün daha geçmezse tekrar doktoruna başvur ağrı kesici içme ağrı kesici yaraların iyileşme sürecini uzatır.
    ya zaten nerden bulaştı şu tırnak batması lanet birşey bu sürekli ağrısı canını sıkıyor adamın



    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?

    Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru.
    ileri seviye ise sanmıyorum benim 2 taraf ete doğruydu ameliyat oldum işte
  • 05-04-2019, 23:58:32
    #7
    ayağını biraz yüksekte tut ağrın azalır.
  • 05-04-2019, 23:59:58
    #8
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayağını biraz yüksekte tut ağrın azalır.
    bazen yere indiriyorum azalıyor bazen yüksekte tutuyorum değişik bir süreçteyim sabır
  • 06-04-2019, 00:24:48
    #9
    Bende de olmuştu , kendim cıkarırım demiştim . Bir yerde gördümmüştüm tırnağın bi kısmını kesiyorlardı bende kestim sonuc enfeksiyon kaptı . mos mor oldu tırnağım bundan kötü olamaz herhalde
    geçmiş olsun inşallah iyi olur