Konu
Ufak bir ameliyat oldum ağrım var
05-04-2019, 23:44:57
#5
BiELOF
blueangel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tırnak batmasından dolayı.......
Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?
Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep
deriye doğru
dalış yapıyor.