blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tırnak batmasından dolayı tırnak yatağı revizyonu denilen tedavi uygulandı çariamba günü sabah 9 30da işlem bitmişti doktor 1 2 güne ağrın kalmaz dedi ama halâ ağrım var normal midir?
olabilir hocam 1 hafta bile sürebilir bünyeden bünyeye değişiyor benim ameliyatlarımda hiç ağrı olmuyor ağırlarda bile.