Bende de olmuştu , kendim cıkarırım demiştim . Bir yerde gördümmüştüm tırnağın bi kısmını kesiyorlardı bende kestim sonuc enfeksiyon kaptı . mos mor oldu tırnağım bundan kötü olamaz herhalde
geçmiş olsun inşallah iyi olur