• 06-04-2019, 00:31:51
    #10
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de olmuştu , kendim cıkarırım demiştim . Bir yerde gördümmüştüm tırnağın bi kısmını kesiyorlardı bende kestim sonuc enfeksiyon kaptı . mos mor oldu tırnağım bundan kötü olamaz herhalde
    geçmiş olsun inşallah iyi olur
    keşke işin ehline gitseydiniz size de geçmiş olsun
  • 06-04-2019, 00:58:52
    #11
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?

    Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru dalış yapıyor.
    Var

    Terapi yöntemi ile belki düzelebilir.