BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?

Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru dalış yapıyor.
Var

Terapi yöntemi ile belki düzelebilir.