Konu
Ufak bir ameliyat oldum ağrım var
06-04-2019, 00:58:52
#11
nefs
BiELOF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?
Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep
deriye doğru
dalış yapıyor.
Var
Terapi yöntemi ile belki düzelebilir.