Bende de olmuştu , kendim cıkarırım demiştim . Bir yerde gördümmüştüm tırnağın bi kısmını kesiyorlardı bende kestim sonuc enfeksiyon kaptı . mos mor oldu tırnağım bundan kötü olamaz herhalde

geçmiş olsun inşallah iyi olur
keşke işin ehline gitseydiniz size de geçmiş olsun