CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkma kardeşim hiç sorun değil bekle 1-2 gün daha geçmezse tekrar doktoruna başvur ağrı kesici içme ağrı kesici yaraların iyileşme sürecini uzatır.
ya zaten nerden bulaştı şu tırnak batması lanet birşey bu sürekli ağrısı canını sıkıyor adamın



BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyatsız tedavi yöntemi tavsiye eden var mı?

Sol ayak 4. parmak hep aşağıya kıvrık 1 mm de büyüse 1 cm uzasa hep deriye doğru.
ileri seviye ise sanmıyorum benim 2 taraf ete doğruydu ameliyat oldum işte