Konu
Ufak bir ameliyat oldum ağrım var
05-04-2019, 23:37:17
#1
blueangel
tırnak batmasından dolayı tırnak yatağı revizyonu denilen tedavi uygulandı çariamba günü sabah 9 30da işlem bitmişti doktor 1 2 güne ağrın kalmaz dedi ama halâ ağrım var normal midir?