• 29-03-2019, 02:02:38
    #10
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten burada sana soylenenler gozle gorunur az bir gelisim elde edebilmen icin gecerli. 3 ayda hayvan gibi olunabilseydi sokaktaki adamlarin yarisi arnold gibi olurdu.
    engin hocamın resmine yönelik öyle demiştim yanlış anladınız
  • 29-03-2019, 02:04:54
    #11
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engin hocamın resmine yönelik öyle demiştim yanlış anladınız
    ben yanlis anlamisim. iyi beslenir, iyi uyur, dogru calisirsan olur. sporda aslolan iradedir. gercekten istersen ve irade gosterirsen gelisme olur.
  • 29-03-2019, 11:33:57
    #12
    Kardeşim öncelikle koşu alanında kendini geliştir.
    İlk önce koşmalısın ki vücudun düzene girsin.
    Koşmazsan vücudun hiçbir şekilde gelişmez.
    Kendi ağırlığın ile çalışmanı öneririm.
    Sürekli her fırsatta şınav çek. Kendini zorla.
    Her seferinde bir tık üstünde şınav çek.
    Koşu ve şınavı hallettiğin zaman sonrası gelir.
  • 29-03-2019, 12:16:02
    #13
    Nizami şınav ve şınav pozisyonunda süreleri yükselterek beklemek gelişimine yardımcı olacaktır. Ayrıca sadece göğüs çalışamazsın. Kol, bacak, sırt ve karında çalışman gerek aynı zamanda. Kollarının dengeli olduğundan emin ol ağırlık testleri de yap. Bu arada 'nizami' şınav kolay değildir. En önemli nokta doğru nefes alış verişi ile yapmalısın tüm hareketleri. Hayatta yaptığın her şeyde en önemlisi doğru nefes alıp vermektir. Umarım istediğin mesleği yaparsın. Alacağın kararlarda da bu doğru nefes alışverişi her zaman işine yarayacaktır. Bol şans.
  • 29-03-2019, 12:38:56
    #14
    3 ay çok kısa. spor geçmişiniz yoksa imkansız gibi.
    en az 10 ay olması gerek..
  • 29-03-2019, 12:43:25
    #15
    3 ay gibi bir sürede ortaya gözle görülecek şekilde bir değişim koyabilirsiniz. Ama 3 ay boyunca her gün göğüs çalışırsan aptallıktan başka bir şey yapmış olmazsın. 3 ay boyunca sadece göğüs değil full body olarak çalış direk vücudun büyüsün, bu şekilde orantılı büyüyeceğin için hem iri olacaksın hemde göğüsün eskisine göre daha büyük duracak. Kullanacağın program göğüs haraketlerine daha fazla öncelik verebilirsiniz, daha izole hareketlere yoğunlaşırsan hızlı bir şekilde gelişebilirsin. Ama 3 ya boyunca her gün gidip de göğüs çalışma
  • 29-03-2019, 13:36:02
    #16
    hocam göğüs konusunda uzman sayılırım istediğim şekle 3 ayda çok rahat ******* ben mesela göğsümü birkaç küçük tüyo vereyim işe yarayacak yüzde yüz emin ol
    genetik vs de önemli , beslenmedir vs ama genel olarak en yararlı şey şınav çekmek ,
    bench press yada chest press birde dumbell press hareketleri var havalı duruyor ama biri bildiğin işte bench aletinde çalışmak , diğer dumbel ile bir diğeride makinesi var onla çalışmak

    göğsüne hacim katmak istersen yani yanlara doğru genişletmek istersen yapman gereken şey bu yukarıdaki tüm hareketlerde barı olabildiğince geniş tutman geniş tutarsan göğüs ve omuz bölgen genişler
    bu şınav çekerkende öyle geniş tutarsan yanlara doğru vurur daha çok buda göğsü yaydığı için şekil ama daha kalın göstermez

    eğer barı dar tutarsan yada şınav çekerken dar tutarsan ellerini youtube diamond ( elmas şınavı ) diye ara çıkar göğsünü acayip şişirir ve buda tişört vs giydiğinde mesela çok şekil duruyor ayrıca daha büyük durur
    ikisinide yap 3 set geniş 3 set dar tutarak yap derim ben öyle yapıyorum

    birde chest fly vs var böyle yanlara doğru açma vs bu dediğim gibi yanlara hacim kazandırır yanlara doğru genişlemek isteniyorsan yapma bu hareketi

    birde haftada 2 gün çalış derim abartma dinlensin kaslar gym e gideceksen
    şöyle yap mesela
    pazartesi - kol ve sırt
    çarşamba göğüs
    cuma- bacak - omuz
    pazar tekrar göğüs

    gibi
  • 29-03-2019, 13:53:30
    #17
    fiziksel olarak yeterliliğin yoksa hiç zorlama ,gata doktorları çok sağlam doktorlardır.

    ne yaparsan yap ayıkırlar
  • 29-03-2019, 13:59:51
    #18
    Eğer güvercin göğüs varsa.Bu dediğiniz olmaz.Çünkü askeriye gibi yerlerde o farkı rahatlıkla görebiliyorlar.Neden söylüyorum bu mülakatlara ve askeri hastanede testlere girmiş biri olarak söylüyorum.Bizim zamanımızda güvercin göğüs direk ilk mülakattan eleniyordu askeri hastaneye bile sevki olmazdı.Şimdi ne oldu tabii ne değişti o konu hakkında da fikrim yok.