• 17-03-2019, 05:39:39
    #37
    Süper marketlerde bebek maması, sucuk, pastırma, bal gibi hafif ama pahalı gıdalar çok çalınır. Belki adamın bebeği bile yoktur. Hırsızlık sonuçta.
  • 17-03-2019, 11:36:59
    #38
    Platin üye
    eli ayağı tutuyor, akli dengesi de yerinde gibi. gitse bir lokantaya yada ne bileyim mutlaka çalıştırırlar ve o mamayı alacak parayı bulur, evet ihtiyacı olabilir ama kimse kusura bakmasın bence kolaya kaçmış. baştaki hırsızları da görmezden gelemeyiz tabi ama onlar hakkında yapabileceğimiz hiç bir şey yok..
  • 17-03-2019, 11:56:01
    #39
    piyada 3-4 bebek maması üreten firma var ve 800 gr bir memek maması 100 küsür Tl.
    Anne sütten kesilmişse veya takviye olsun diye ortalama haftalık 1 kutu bebek maması bitiyor.
    çok ciddi bir sektör her yıl ortalama Türkiede 1.8 milyon bebek dünyaya geliyor,
    kullanımı lüx değil , zaruri ihtiyaçtır.
    devletimiz acilen bu sektörde arge yaptırıp bebek maması türünden alternatif yaratmalıdır.
  • 17-03-2019, 12:06:45
    #40
    İster çalıp başkasına satacak olsun, isterse evde çocuğu aç olsun, sonuç olarak hırsızlıktır. Hırsızlık bir mecburiyet değil, kişinin karakteri ile alakalı bir seçimdir.
  • 17-03-2019, 13:36:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Burada muhtemelen bir çok kişi anne veya baba değil. Çaresiz kaldığında insanın gözü hiç bir şeyi görmez emin olun. Bir gün baba olursanız anlarsınız. Ha adamın yaptığı şeyi onaylamıyorum tabi ki, lakin; gözü hiç bir şeyi görmüyor çünkü o adam çaresiz. Çocuğu evde açlıktan ağlarken emin olun hırsız olmuş veya baskasının malını gasp etmiş çok umursamaz. Memleketi bu hale getiripte insanı 1 kutu mama çalacak kadar çaresiz bırakanlar esas hırsız olanlardır. Allah yardımcısı olsun bu kişinin ve bu milletin.
  • 17-03-2019, 15:25:10
    #42
    Arkadaşlar geçen sene 30 TL civarı olan mama bugün 65 TL civarı. 10-20 TL ile alınacak birşey değil maalesef.
  • 17-03-2019, 15:25:19
    #43
    mama değil kibrit ya da sakız dahi çalsa hırsızlıktır.
  • 17-03-2019, 16:07:05
    #44
    bir anne baba cocuğu için herşeyi yapar hırsızlık büyük bir suç hem ilahi hem kanuni ancak buna muhtaç olmak ya da muhtaç duruma düşürülmek bence bir günah adam ceza almalı ancak çocuğuna bir şekilde yardım edilmeli
  • 17-03-2019, 16:21:08
    #45
    Adam aycicegi de calmis 5 litrelik 2 tane. Saf olmayalim. Prim kasmak icin otu botu siyasete cekmeyelim.