• 16-03-2019, 21:03:18
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hırsızdır. Başkasına ait bir şeyi rızası olmadan almak hırsızlıktır..
    Ama onu bu duruma düşürenler daha büyük hırsızdır..
    tr amamen dogru hbir yorum baskw söze gerek yok diye dusujuto um
  • 16-03-2019, 21:04:02
    #20
    İnsanları bu duruma düşüren hırsızdır.
  • 16-03-2019, 21:07:05
    #21
    Gerçek hirsizlar ABD emperyalistleridir.
  • 16-03-2019, 21:10:19
    #22
    Duyar kasmanın lüzumu yok. Çok rahat bir kamu kurumundan, eczaneden vs bir yerden gerçekten gidip destek istese hemen hemen çoğu insan yardımcı olur.

    Bugün mama çalan yarın neler çalmaz? Veya daha önce neler çalmamıştır? Hırsızlıktır, cezası neyse almalı.
  • 16-03-2019, 21:10:28
    #23
    o hırsızdır diyelim de onu yakalamaya çalışanlar insan mıdır? hele o kadın öyle bir sarılıyor ki adam sanırsın dükkanın tapusunu alıp kaçıyor. ayıptır yahu.
  • 16-03-2019, 21:10:43
    #24
    abi birşey diyeceğim de, hırsız neden hırsızlık yapar?
    ihtiyacı mi vardı bunun? insanların çaresiz kaldıklarında yapacakları son şeydir bunlar aslında. Allah kimseyi bu durumlara düşürmesin.
    neden hırsızlık yapıyor, ilk önce bunu sorgulamak gerekir.
  • 16-03-2019, 21:13:35
    #25
    Eğer bakamayacaksanız doğurmayın.
    Bir kondom, bebek mamasından ucuzdur.
  • 16-03-2019, 21:13:46
    #26
    Fakirlik diye bir şey yoktur, haksızlık vardır.
  • 16-03-2019, 21:14:16
    #27
    Eğer bu kişinin başka bir hırsızlık olayı yoksa ve gerçekten de evlat sahibiyse, market sahibinin şikayetini geri alması taraftarıyım.

    Yok eğer başka olayları da varsa, yargılansın.

    Allah kimseyi evladına mama alamamakla sınamasın.