• 16-03-2019, 21:32:59
    #28
    Gidişat gösteriyor ki yakında insanlar karnını doyurmak için birbirinden çalacak, yoksulluk arttıkça suç oranı artacak. Bu temel bir dürtüdür; yaşamak için öldür...
  • 16-03-2019, 21:37:45
    #29
    Üyeliği durduruldu
    cocuk mamasi olunca hirsizlik olamzmi
    1- ciddi anlamda market sahibi yada bir vatandasa rica etse seve seve alip verirler
    2- madem cocuk bakacak gucun yok korunacaksin ve oda olamdi geceleri uyumicaksin sokak sokak gwz pet sise demir topla sat 10-20 tl kazanirsin neyse
  • 16-03-2019, 21:40:17
    #30
    Eli ayağı tutuyorsa iş yapmasına bir engeli yok ise hırsızdır. Bu devirde eli ayağı tutan kimse açlıktan ölmez.
  • 16-03-2019, 21:40:49
    #31
    Tabi hırsızlık.

    Ama elinde yoksa ve birinden istemeye utandığı için yapmış olabilir.
    Daha önce bu tarz suçu, sicili yoksa bence geri alınır şikayet.
  • 16-03-2019, 21:43:02
    #32
    Üyeliği durduruldu
    belki adamin cocugu bile yoktur
    konusmak icin erken
  • 16-03-2019, 22:01:05
    #33
    Parayla satılan bir şeyi rıza olmadan almak sebep ne olursa olsun hırsızlıktır sonuçta. Yani sebep ne olursa olsun bu gerçeği değiştirmez ki?

    Konunun "çocuğu olmayan bilmez" tarafına çekilmesine ihtiyaç yokki ayrıca. Hırsızlık kavramının tanımı kişilere, durumlara..vs bağlı değil en nihayetinde.
  • 16-03-2019, 22:18:12
    #34
    Bizim bi arkadas vardi, uzuuunca bu konu uzerine dusundu. Hatta oturdu kitap bile yazdi. bizim Mihayloviç sanirim kitabina suc ve ceza mi ne oyle bisey dedi.
  • 16-03-2019, 23:11:32
    #35
    Eskiden kadi vardi osmanli döneminde sorardi neden çaldın ihtiyacim vardi neden ihtiyacin vardı çocuğum ac ben alamıyorum gücüm yok o vakit adam serbest ve (hatirladigim kadarıya) adama o mali veya gıdayı veriyorlar ve benim gozumde hirsiz degil.
  • 16-03-2019, 23:28:34
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış bir davranış belki istese marketteki personel verirdi.(Binde bir ihtimal) Ancak ters tepki veren arkadaşlar evet şuan altımızda aracımız evimiz mal mülk olabilir, mal mülkten kastım yetecek kadar ancak yarının garantisi yok ve 1 ekmeğe muhtaç kalabilirsiniz evet yarın o yüzden anlayışlı karşılamak gerekli diye düşünüyorum.