• 16-03-2019, 20:50:00
    #10
    kanun veya vicdan maalesef şartlara göre şekil almaz.
    ortada yapılan bir eylem var ve bunun ismi hırsızlık.

    o aşamaya gelmeden önce tedbir almak ve kendini güvence altına almak kişinin sorumluluk alanında. evet piyasa çok kötü iş yok para yok hepimizin borçları artık gırtlağı da geçmiş. bu gidip ihtiyacımız var diye bir başka insanın malını çalmayı gerektirmez.

    evet ortada bir çocuk var o yoktan anlamaz ama çalmaktan daha ahlaklı yollar bulunabilir her zaman
  • 16-03-2019, 20:52:09
    #11
    ilaç çalan da hırsız midir? oradaki bir kişi de diyememis mi ben öderim onun yerine sorun değil diye? adamin belli ki ihtiyaci var, olan da olmuş. bir kap yemek vermek ile ayni sey olmaz mıydı? çok soru sorulmasi lazim bu konuda.
  • 16-03-2019, 20:53:09
    #12
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Hırsızdır tabii ki.

    Çok zor bir durum ancak hırsızdır... Maalesef.
  • 16-03-2019, 20:53:36
    #13
    https://eksisozluk.com/entry/87803714

    "açılın ben sektördeyim.

    marketlerde en fazla çalınan kategori bebek mamasıdır. sebebi ise fiyatlarının yükek olmsının yanında elden çıkarmanın da çok kolay olmasıdır. organize bir şekilde mama çalan ve bunu piysaya okuyan bir çok çete var. çok da iyi biliyorlar ki kanunen marketten 200 mt uzaklaşmadan hırsızlıkla suçlayamıyorsunuz. (unuttum ödeyecektim dediği anda suçlu siz olursunuz) marketler artık kendilerini bunlara karşı korumaya almaya başladı. dikkat ederseniz migroslarda mamalar alarmlı kutularda sergileniyor.

    videodaki vatandaşı bilmem belki ihtiyacı vardır. ama her bebek maması çalanı da masum bir ebeveyn olarak görmemeyi öneririm."
  • 16-03-2019, 20:56:22
    #14
    Misafir
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://eksisozluk.com/entry/87803714

    "açılın ben sektördeyim.

    marketlerde en fazla çalınan kategori bebek mamasıdır. sebebi ise fiyatlarının yükek olmsının yanında elden çıkarmanın da çok kolay olmasıdır. organize bir şekilde mama çalan ve bunu piysaya okuyan bir çok çete var. çok da iyi biliyorlar ki kanunen marketten 200 mt uzaklaşmadan hırsızlıkla suçlayamıyorsunuz. (unuttum ödeyecektim dediği anda suçlu siz olursunuz) marketler artık kendilerini bunlara karşı korumaya almaya başladı. dikkat ederseniz migroslarda mamalar alarmlı kutularda sergileniyor.

    videodaki vatandaşı bilmem belki ihtiyacı vardır. ama her bebek maması çalanı da masum bir ebeveyn olarak görmemeyi öneririm."
    Haberi okumadan önce tahmin etmiştim böyle olduğunu, şöyle bir konu açmıştım vakt-i zamanında Ülkenin Geldiği Son Nokta bu konuda kahveye alarm koyulduğundan bahsetmiştim.
  • 16-03-2019, 20:58:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle hırsızlıktır ama baba olduğum için biliyorum olmayan böyle bir durumu anlayamaz malesef. Baba olunca daha iyi anlaşılır bir durumdur yapacak bir şey olmaması.
    Bu arada durumu yoksa yapmasın diyen arkadaşlarında zihniyetinden şüphe ederim hangimizin yarını garanti ? işsizlik var o var bu var bin türlü felaket var insanın başına gelebilecek.
    Biraz daha sağduyulu davranarak çözülebilirdi diye düşünüyorum bu durum.
  • 16-03-2019, 20:59:51
    #16
    hırsız olmasına hırsızdırda. bebek mamasını çalmaya mecbur bırakan hırsızları ne yapacağız. mamayı çalanı cezalandıralım da onu çalmaya mecbr bırakan hırsızları napalım.
  • 16-03-2019, 21:01:52
    #17
    ısrarla mamayı vermemesi beni duygusal olarak etkiledi. Hırsız yakalandığını anladığında genelde elindekini bırakır giderdi. Tabi sadece videoyla hareket etmekte yanlış haklısınız. Ama ya gerçekten ihtiyacı varsa ?

    Bilenler vardır. Kızım hasta ve sürekli tedavideyiz. Yıllık maaşım 60-70 bin civarında. Fakat ben son 1 yılda 100bin harcadım tedavi için. İlerleyebildin mi derseniz kısmen evet. Fakat o parayı bulana kadar neler çektim bilseniz. Nelere muhtaç oldum bilseniz. Bazı akşamlar yemek yiyemedik bilseniz.. Nasip...
  • 16-03-2019, 21:02:16
    #18
    Videoyu izlemedim ama hırsızlıktır maalesef.

    Bebek maması doğada yetişen birşey değil sonuç olarak, firma üretirken, mağaza satarken yine para veriyor. (ki doğadan alırken adamın tarlasından alırsan yine hırsızlıktır.)
    Para veya mama aynı değerde. Sadece niyet farklıdır.

    Hırlı hırsızdır. Ama sonuç olarak hırsızdır. Kötü durum Allah düşürmesin, ama yapılanın adı hırsızlıktır.