ilaç çalan da hırsız midir? oradaki bir kişi de diyememis mi ben öderim onun yerine sorun değil diye? adamin belli ki ihtiyaci var, olan da olmuş. bir kap yemek vermek ile ayni sey olmaz mıydı? çok soru sorulmasi lazim bu konuda.