kanun veya vicdan maalesef şartlara göre şekil almaz.
ortada yapılan bir eylem var ve bunun ismi hırsızlık.

o aşamaya gelmeden önce tedbir almak ve kendini güvence altına almak kişinin sorumluluk alanında. evet piyasa çok kötü iş yok para yok hepimizin borçları artık gırtlağı da geçmiş. bu gidip ihtiyacımız var diye bir başka insanın malını çalmayı gerektirmez.

evet ortada bir çocuk var o yoktan anlamaz ama çalmaktan daha ahlaklı yollar bulunabilir her zaman