Videoyu izlemedim ama hırsızlıktır maalesef.

Bebek maması doğada yetişen birşey değil sonuç olarak, firma üretirken, mağaza satarken yine para veriyor. (ki doğadan alırken adamın tarlasından alırsan yine hırsızlıktır.)
Para veya mama aynı değerde. Sadece niyet farklıdır.

Hırlı hırsızdır. Ama sonuç olarak hırsızdır. Kötü durum Allah düşürmesin, ama yapılanın adı hırsızlıktır.