piyada 3-4 bebek maması üreten firma var ve 800 gr bir memek maması 100 küsür Tl.
Anne sütten kesilmişse veya takviye olsun diye ortalama haftalık 1 kutu bebek maması bitiyor.
çok ciddi bir sektör her yıl ortalama Türkiede 1.8 milyon bebek dünyaya geliyor,
kullanımı lüx değil , zaruri ihtiyaçtır.
devletimiz acilen bu sektörde arge yaptırıp bebek maması türünden alternatif yaratmalıdır.