eli ayağı tutuyor, akli dengesi de yerinde gibi. gitse bir lokantaya yada ne bileyim mutlaka çalıştırırlar ve o mamayı alacak parayı bulur, evet ihtiyacı olabilir ama kimse kusura bakmasın bence kolaya kaçmış. baştaki hırsızları da görmezden gelemeyiz tabi ama onlar hakkında yapabileceğimiz hiç bir şey yok..