Burada muhtemelen bir çok kişi anne veya baba değil. Çaresiz kaldığında insanın gözü hiç bir şeyi görmez emin olun. Bir gün baba olursanız anlarsınız. Ha adamın yaptığı şeyi onaylamıyorum tabi ki, lakin; gözü hiç bir şeyi görmüyor çünkü o adam çaresiz. Çocuğu evde açlıktan ağlarken emin olun hırsız olmuş veya baskasının malını gasp etmiş çok umursamaz. Memleketi bu hale getiripte insanı 1 kutu mama çalacak kadar çaresiz bırakanlar esas hırsız olanlardır. Allah yardımcısı olsun bu kişinin ve bu milletin.