• 11-03-2019, 10:30:49
    #1
    yenilgiler de abe bu kol bozuk, düğme basmıyor
    galibiyetlerde ise ben bu oyunun kitabını yazdım,bu oyun benden sorulur yada biri yenildiği zaman bir usta edası ile geçeyim mi ? dediğimiz atari oyunlarıni aramızda oynayan var mi



















  • 11-03-2019, 10:43:24
    #2
    Favorilerimdendi: punisher, hagar bir an oynayasım geldi
  • 11-03-2019, 10:47:24
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir tek "Street Fighter" oynadım, diğerlerine fransız kaldım. Çünkü ben "NES/FC" manyağıyım.
  • 11-03-2019, 10:54:15
    #4
    Forumun yas ortalamasi bence dusuk oynamayan coktur atari aramizda ben cirakligimda dukkani acmadan kacardim ateriye ustam.gelir kulagimdan tutar gotururdu
  • 11-03-2019, 10:55:48
    #5
    mustapha favorimdir.
  • 11-03-2019, 10:57:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu oyunun zamanlarında durumumuz iyi değildi Oynama fırsatımız olmadı sonradan da zamanı geçince gerek duymadım.
    #benoynamadım
  • 11-03-2019, 11:00:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mustapha en güzeli https://www.hilelioyun.net/aksiyon/c...dinosaurs.html
  • 11-03-2019, 11:03:07
    #8
    Ben de bir tek Street Fighter oynadım, güzel zamanlardı
  • 11-03-2019, 11:03:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hepsini oynamışımdır ayrıca mortal combad hastasıydım