Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :)
11
●
445
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :)
1
2
11-03-2019, 10:30:49
#1
Mega
yenilgiler de abe bu kol bozuk, düğme basmıyor
galibiyetlerde ise ben bu oyunun kitabını yazdım,bu oyun benden sorulur yada biri yenildiği zaman bir usta edası ile geçeyim mi ? dediğimiz atari oyunlarıni aramızda oynayan var mi
11-03-2019, 10:43:24
#2
Lithack
Favorilerimdendi: punisher, hagar bir an oynayasım geldi
11-03-2019, 10:47:24
#3
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir tek "Street Fighter" oynadım, diğerlerine fransız kaldım. Çünkü ben "NES/FC" manyağıyım.
11-03-2019, 10:54:15
#4
Djstation
Forumun yas ortalamasi bence dusuk oynamayan coktur atari aramizda ben cirakligimda dukkani acmadan kacardim ateriye ustam.gelir kulagimdan tutar gotururdu
11-03-2019, 10:55:48
#5
webtrorg
mustapha favorimdir.
11-03-2019, 10:57:13
#6
Solutions
Üyeliği durduruldu
Bu oyunun zamanlarında durumumuz iyi değildi
Oynama fırsatımız olmadı sonradan da zamanı geçince gerek duymadım.
#benoynamadım
11-03-2019, 11:00:15
#7
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
mustapha en güzeli
https://www.hilelioyun.net/aksiyon/c...dinosaurs.html
11-03-2019, 11:03:07
#8
Carillos
Ben de bir tek Street Fighter oynadım, güzel zamanlardı
11-03-2019, 11:03:49
#9
Guide
Üyeliği durduruldu
hepsini oynamışımdır ayrıca mortal combad hastasıydım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler