Konu
Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :)
11-03-2019, 10:30:49
#1
Mega
yenilgiler de abe bu kol bozuk, düğme basmıyor
galibiyetlerde ise ben bu oyunun kitabını yazdım,bu oyun benden sorulur yada biri yenildiği zaman bir usta edası ile geçeyim mi ? dediğimiz atari oyunlarıni aramızda oynayan var mi