Konu
Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :)
11-03-2019, 10:54:15
#4
Djstation
Forumun yas ortalamasi bence dusuk oynamayan coktur atari aramizda ben cirakligimda dukkani acmadan kacardim ateriye ustam.gelir kulagimdan tutar gotururdu