Konu
Aramızda bu oyunları oynamayan var mı acaba :)
11-03-2019, 10:47:24
#3
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir tek "Street Fighter" oynadım, diğerlerine fransız kaldım. Çünkü ben "NES/FC" manyağıyım.