• 11-03-2019, 11:06:28
    #10
    aslinda atari salonlarında oyun çokdu ama en cok oynanan oyunlar bunlardi sanırım listeye ek olarak metal slug vardı bide vazgeçilmez Tekken
    cocukken eglencemiz bunlardı işte tüm hafta ici harçlık ele gecen paralar hep toplanır cumartesi pazar eğlencenin dibine vurulurdu 😂

    aslında ticari hayatımız ta o zaman başlamıştı atariye giderken cebe bir paket sigara konulurdu para bitince tek dal satışı yapar yolumuzu da bulurduk valla
  • 11-03-2019, 11:09:23
    #11
    Okulu asınca gidecek başka yer yoktu derste bile Mortalın kombolarını çalışırdık
  • 11-03-2019, 13:21:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şu oyunları atari salonunda oynadığım günleri hatırlarım özellikle street fighter solak oldumdan bide ters kolu seçerdim . bi oryu çekmeye başlayınca durduran olmazdı