• 12-02-2019, 11:38:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Captain Tsubasa
    Drive shot'umuz herşeyimizdi !
  • 12-02-2019, 11:38:26
    #11
    atari denince tabi ki, THE KING OF FIGHTERS & STREET FIGHTER & MORTAL KOMBAT & TEKKEN efsanelerdir, halen güncel versiyonları çıkmaktadır.
  • 12-02-2019, 11:39:35
    #12
    Çocukluğum Jackal ile geçti
  • 12-02-2019, 11:41:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atari denince tabi ki, THE KING OF FIGHTERS & STREET FIGHTER & MORTAL KOMBAT & TEKKEN efsanelerdir, halen güncel versiyonları çıkmaktadır.
    Hocam bu oyunların atari versiyonları çöp. Atari salonlarında oynananlar ise aslında atari versiyonu değil
  • 12-02-2019, 11:42:01
    #14
    çocuklugumuza gittik valla ne güzel bir konu olmuş elinize saglık =)


  • 12-02-2019, 11:46:54
    #15
    ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu oyunların atari versiyonları çöp. Atari salonlarında oynananlar ise aslında atari versiyonu değil
    hocam hem sizin evde mario oynadığınız makineler hem de atari salonlarındakiler ATARİ dir, atari bir markadır aslında, arcade konsol oyunları desek daha doğru, bu konuda yaşım itibariyle çok ciddi geçmişim var, kompi atari salonları sahibi arkadaşımdı, fakat sorun şu ki evdeki makineler ucuz olması için işlemcisi kötü eski makinalardı dolayısıyla grafikleri düşük az işlemci gerektiren oyunları çalıştırıyordu, misal aynı yıllarda yani 1980 lerin sonunda street fighter gibi oyunlar atari salonlarında vardı, fakat evlerde mario vb yukarıda arkadaşların saydığı ev konsol oyunları vardı. Şuan apayrı boyutlarda olaylar ama ben evde mame32 ve arcade kol ile halen çocuklarıma eski oyunları oynatıyorum, nostalji yapıyorum arada bu oyunların tadı (bizim için) başka oyunlarda yok.
  • 12-02-2019, 11:47:44
    #16
    Mario - Tank - SnowBross
  • 12-02-2019, 15:04:34
    #17
    Contra candır
  • 12-02-2019, 15:06:07
    #18
    hepsini oynadık tabi ama ninja kaplumbağalar favorimdi