En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
51
●
2.937
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
1
2
3
4
5
6
12-02-2019, 19:22:11
#37
ForJustice
Adventure Island
12-02-2019, 19:33:19
#38
crooper
ferhatkocabal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Snow Bros ve Hakemi olmayan futbol: Goal 3 efsanedir
https://www.youtube.com/watch?v=gRowPpVI3_I
Circus'un müzikleri kulağımda yankılanmaya başladı bu arada
goal 3 çağının ötesinde bir oyun. düz soccer'dan buna geçince şimdinin fifasına geçmiş gibi olmştm
efsane !
12-02-2019, 20:18:37
#39
tarantula901
Hepsini severdik ancak şu futbol vardı o çok gıcıktı ya okadar sevmezdim onu
12-02-2019, 21:15:44
#40
SerkanKacan
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar bazı görmediğim oyunlar var onları da emülator yoluyla oynarım artık
12-02-2019, 21:21:23
#41
menofel
12-02-2019, 21:21:53
#42
mstfcvrm
Üyeliği durduruldu
ForJustice adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adventure Island
My number one
12-02-2019, 23:16:55
#43
EyupFidan
Contra & Bomberman
13-02-2019, 00:34:55
#44
FunkyTr
Bilgisayarımda atari emülatörü yüklü olur hep ara ara canım sıkılır tekrar tekrar bitiririm o en çok sevdiğim oyunları.
Mario
Contra
Adventure Islands
joe and mac
13-02-2019, 01:18:36
#45
dogantuysuz
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler