• 12-02-2019, 19:22:11
    #37


    Adventure Island
  • 12-02-2019, 19:33:19
    #38
    ferhatkocabal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Snow Bros ve Hakemi olmayan futbol: Goal 3 efsanedir


    https://www.youtube.com/watch?v=gRowPpVI3_I


    Circus'un müzikleri kulağımda yankılanmaya başladı bu arada
    goal 3 çağının ötesinde bir oyun. düz soccer'dan buna geçince şimdinin fifasına geçmiş gibi olmştm efsane !
  • 12-02-2019, 20:18:37
    #39
    Hepsini severdik ancak şu futbol vardı o çok gıcıktı ya okadar sevmezdim onu
  • 12-02-2019, 21:15:44
    #40
    cevaplar için teşekkürler arkadaşlar bazı görmediğim oyunlar var onları da emülator yoluyla oynarım artık
  • 12-02-2019, 21:21:23
    #41
  • 12-02-2019, 21:21:53
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ForJustice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Adventure Island
    My number one
  • 12-02-2019, 23:16:55
    #43
    Contra & Bomberman
  • 13-02-2019, 00:34:55
    #44
    Bilgisayarımda atari emülatörü yüklü olur hep ara ara canım sıkılır tekrar tekrar bitiririm o en çok sevdiğim oyunları.

    Mario
    Contra
    Adventure Islands
    joe and mac
  • 13-02-2019, 01:18:36
    #45