Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
12-02-2019, 19:33:19
#38
crooper
ferhatkocabal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Snow Bros ve Hakemi olmayan futbol: Goal 3 efsanedir
https://www.youtube.com/watch?v=gRowPpVI3_I
Circus'un müzikleri kulağımda yankılanmaya başladı bu arada
goal 3 çağının ötesinde bir oyun. düz soccer'dan buna geçince şimdinin fifasına geçmiş gibi olmştm
efsane !