Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
13-02-2019, 00:34:55
#44
FunkyTr
Bilgisayarımda atari emülatörü yüklü olur hep ara ara canım sıkılır tekrar tekrar bitiririm o en çok sevdiğim oyunları.
Mario
Contra
Adventure Islands
joe and mac