En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
51
●2.937
- 12-02-2019, 15:14:32Ben de en çok Snow Bros oynayanlar arasındayım. Hatta yeri gelmişken sorayım: Snow Bros'un prensesli bir versiyonu vardı. Bu sefer Snow kardeşler değil de prensesler ile oynuyorduk. Onu bilen var mı? Çok aradım ama bulamadım.
- 12-02-2019, 15:16:20Gözlerim yaşlı hocamOgu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu oyunu kuzenimle benden başka oynayan yok sanıyordum
)) hala ara ara açar 50 bölüm bitiririz
- 12-02-2019, 15:38:28Circus Charlie, Mario Şuan aktif olarak oynadığım tank 1990 duck hunt
- 12-02-2019, 15:46:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
F1 de bir bölüm vardı ne yaparsak yapalım geçemiyorduk
Artık bug mı diyeyim, oyun sonu mu diyeyim bilemedim.
Ama sistem geçmemize izin vermiyordu.
En azından benim
bu oyunu kuzenimle benden başka oynayan yok sanıyordum 