Ben de en çok Snow Bros oynayanlar arasındayım. Hatta yeri gelmişken sorayım: Snow Bros'un prensesli bir versiyonu vardı. Bu sefer Snow kardeşler değil de prensesler ile oynuyorduk. Onu bilen var mı? Çok aradım ama bulamadım.