Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


F1 de bir bölüm vardı ne yaparsak yapalım geçemiyorduk
Artık bug mı diyeyim, oyun sonu mu diyeyim bilemedim.
Ama sistem geçmemize izin vermiyordu.
En azından benim