Konu
En Çok Oynadığınız Atari Oyunu Hangisi ?
12-02-2019, 15:46:52
#24
MSIL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gltekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
F1 de bir bölüm vardı ne yaparsak yapalım geçemiyorduk
Artık bug mı diyeyim, oyun sonu mu diyeyim bilemedim.
Ama sistem geçmemize izin vermiyordu.
En azından benim